Slechthorend of doof

Een lachende vrouw met een zwarte hoed raakt het hoortoestel achter haar oor aan

Ik ben slechthorend / doof of heb moeite met praten

Hypotheekzaken regelen wanneer u doof, slechthorend bent of moeite heeft met praten. Lees hier hoe wij u helpen om uw hypotheekzaken zo goed mogelijk te regelen.

MijnWUB App

Met de MijnWUB App regelt u uw hypotheekzaken veilig en eenvoudig zelf, op uw smartphone of tablet. De app werkt met een schermlezer. Ook heeft hij een darkmode en kan u de lettergrootte aanpassen tot 200%.

Als u hulp nodig heeft kunt u ons eenvoudig bereiken via het contactformulier in de app.

Toegankelijk hypotheekzaken regelen

Bellen met KPN Teletolk
Als u contact wilt met een medewerker, dan zijn wij ook bereikbaar in Nederlandse gebarentaal. Dit kan door ons te bellen via KPN Teletolk.

Schriftelijke communicatie

  • U kunt ons altijd bereiken via het contactformulier op onze website.
  • In MijnWUB kunt u veilig berichten sturen via het contactformulier.
  • Wij proberen altijd zo snel mogelijk te reageren, zodat u niet hoeft te bellen.

Uw suggesties

Wij vinden toegankelijkheid van al onze diensten erg belangrijk. Wij onderzoeken dan ook regelmatig hoe het staat met onze toegankelijkheid en/of wij zaken kunnen verbeteren.

Graag horen wij uw ideeën en suggesties voor verbetering. Kijk op westlandutrechtbank.nl/contact hoe u ons het beste kunt bereiken.